Co to jsou push notifikace? Jedná se o oznámení události v eWeLink vaším mobilním telefonem, mohou to být alarmy, například při záplavě nebo kouři, ale také vás aplikace může informovat o změně stavu vašeho zařízení, tedy, že bylo zapnuto nebo vypnuto.
Pokud nemůžete přijímat oznámení push, postupujte podle pokynů níže:
1. Zkontrolujte, zda je váš mobilní telefon není v úsporném režimu. Pokud ano, prosím změňte to.
2. Otevřete nastavení svého mobilního zařízení a zkontrolujte, zda jste aplikaci eWeLink udělili všechna oprávnění. Viz obrázek níže. Verze operačního systému může být odlišná od typu telefonu, důležité je tedy najít oprávnění aplikace eWeLink.
3. Otevřete aplikaci „EWeLink“, klepněte na „Nastavení zařízení“, povolte „Oznámení o provozu“ a zapněte „Povolit oznámení“. Viz obrázek níže.
4. Ponechejte obrazovku svého chytrého zařízení zapnutou a zkontrolujte, zda dostáváte nějaké oznámení.