Co to jsou push notifikace? Jedná se o oznámení události v eWeLink vaším mobilním telefonem, mohou to být alarmy, například při záplavě nebo kouři, ale také vás aplikace může informovat o změně stavu vašeho zařízení, tedy, že bylo zapnuto nebo vypnuto. 

Pokud nemůžete přijímat oznámení push, postupujte podle pokynů níže:

 

1. Zkontrolujte, zda je váš mobilní telefon není v úsporném režimu. Pokud ano, prosím změňte to.

2. Otevřete nastavení svého mobilního zařízení a zkontrolujte, zda jste aplikaci eWeLink udělili všechna oprávnění. Viz obrázek níže. Verze operačního systému může být odlišná od typu telefonu, důležité je tedy najít oprávnění aplikace eWeLink.

 295EDBC3-3841-4f41-9308-B98E71C5C7B6.png

3. Otevřete aplikaci „EWeLink“, klepněte na „Nastavení zařízení“, povolte „Oznámení o provozu“ a zapněte „Povolit oznámení“. Viz obrázek níže.

F3A0B467-1504-4a1a-A4C6-B6571C5B91EF.png

4. Ponechejte obrazovku svého chytrého zařízení zapnutou a zkontrolujte, zda dostáváte nějaké oznámení.