Novinky, Strana 3

Tipy a triky při párování Matter zařízení.

Nelze spárovat zařízení Matter? Zde je několik tipů I když se standard Matter zaměřuje na jednoduchost napříč platformami, stále mohou nastat problémy s nastavením. Tato příručka vám pomůže vyřešit b...

Jak rozumět třem režimům Sonoff ZBMINIR2

SONOFF ZBMINIR2 je pokročilý chytrý přepínač navržený tak, aby do vašich tradičních přepínačů přinesl výkonnou automatizaci. Jednou z jeho výjimečných funkcí je jeho schopnost podporovat tři různ...

3 zajímavosti o legendě Sonoff Basic R2 a Sonoff katalog.

Věděli jste, že......

Sonoff Basic R2

  • jeden z prvních wifi spínačů má již pět hardwarových vylepšení? Není to tedy stejné zařízení jako před 8 lety.
  • stejný typ wifi spínače byl po stránce softwaru vylepšen 26 x
  • celkový prodej tohoto oblíbeného spínače přesáhl 7 milionů kusů, slušné číslo.

 

eWeLink cloud

  • eWeLink využívá více než 30.000.000 uživatelů na celém světě
  • uživatelé jsou z více než 172 zemí

 

Poslední Sonoff katalog ke stažení zde. Bohužel není novější než 2Q2022, ale třeba vás zdařilé vizualizace inspirují.

 

Upozornění na údržbu: Nadcházející aktualizace služby eWeLink Server

Vážení uživatelé eWeLink,

 

Zavázali jsme se zajistit bezpečnost, stabilitu a vysoký výkon služeb eWeLink. V rámci naší běžné údržby budeme mít v srpnu upgrade našich serverů založených na Amazon AWS.

  • Asijská oblast: čtvrtek 1. srpna 2024 v 18:00 UTC
  • Oblast Ameriky: úterý 6. srpna 2024 v 7:00 UTC
  • Evropa: Středa 7. srpna 2024 v 0:00 UTC

Očekává se, že upgrady v oblastech Ameriky a Asie potrvají 2–3 hodiny, zatímco upgrady v regionu Evropy by měly trvat 3–4 hodiny. Během této doby můžete zaznamenat dočasný stav zařízení offline, selhání při přístupu ke cloudovým službám prostřednictvím aplikace nebo případy, kdy se vaše chytré domácí scény neprovádějí podle očekávání. Při práci na zajištění optimálního výkonu vás prosíme o trpělivost a pochopení. Ujišťujeme vás, že po dokončení údržby se služby vrátí k normálu a obecně nemusíte nic dělat. Některá zastaralá zařízení se staršími verzemi firmwaru však možná bude nutné vypnout a zapnout, aby se inicializoval postup automatického párování nebo ruční opětovné párování.

 

Máte-li jakékoli dotazy nebo problémy, neváhejte nás kontaktovat na adrese support@ewelink.zendesk.com.

 

S pozdravem,

tým eWeLink

Rozdíl mezi SONOFF iHost a ZBBridge Ultra

Úvod Ve společnosti SONOFF je naše poslání jednoduché: usnadnit život. Jsme odhodláni transformovat každodenní rutiny a zvyšovat pohodlí pro lidi a domácnosti po celém světě prost...

Stránka 3 z 8 - 77 položek celkem